onsdag den 3. august 2011

Jeg elsker at style mit tøj, så det var derfor fantastisk da jeg for nylig fik lov til at style denne måneds editorial til jegelskermode.dk 's online magasin. Jeg tænkte at det kunne være fedt at mixe det tidlige efterår med denne sommers store tendens colour blocking, for at se hvad det kunne føre med sig af mismatch og sjove kombinationer. Den fantastisk fotograf Hordur Ingason (http://www.horduringason.com/) har taget billederne -det var virkelige en kæmpe fornøjelse at arbejde sammen med ham og jeg håber da bestemt ikke at det er sidste gang ;-)
Håret og makeup'en stod den skønne Vivi Pilgaard for og pigerne er de smukke modeller fra unique Caroline D og Caroline B :-) Selv er jeg en kæmpe fan af det endelige resultat; lyset, farverne og looket er kanon. Men bedøm selv i magasinet nedenfor ;-)




9PR var så søde at låne mig en masse tøj -og det synes jeg også lige at de skal have en tak for i det her indlæg !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar